Sunday, November 30, 2008

Kenapa Perempuan Berpakaian Seksi?

Hi..Salam Sejahtera..
aku ni bukan baik sgt,tp aku nk tau la kenapa dan untuk apa perempuan suka berpakaian seksi dan memang mcm xpkai baju la yg boleh dikatakan....?
Adakah perempuan mcm ni ingin mencari lelaki miang atau menggoda lelaki...tapi yg peliknya bila kita tegur dan nk sentuh apa yg ada ditubuh diorg ni,diorg maki hamun lak....
Perempuan2 sekalian leh x bg apa alasan pasal topik ni...
sekian terima kasih...hikhik....

ni antara jwpn yg aku dpt...

1. to look beauty is our nature. nobody should deny that. it is just like flowers. delighting the sight for those seeing with the eyes, pheromone for those who can smell, stunning your guys solitary for those who still have the senses. it is very well known that we have the naturally relation with the bees, butterflies, birds and human to live and grow and serve the right as what we are. flowers will always be flowers.

back to the topic..........^^
"bila ditegur"............... it is better if "bila dipuji", i think we will not going to be that mad with "maki hamun"
"nk sentuh apa yg ada ditubuh diorg"............ eeisshhkk, cam nak "terkena" jer rasanya.

well, after all.... let say it in a very simple conclusion.
flowers will remain as flowers till they are falling into a wrong hand.
cam pepatah melayu "umpama kera mendapat bunga", what will happen to those flowers. ^.^
1. Perempuan pakai baju seksi bukannya nak menggoda lelaki miang tetapi kerana sifat semulajadi perempuan inginkan perhatian dan pujian.

2. Dalam pada perhatian diberikan kepada mereka, bagi yang sedang mencari pasangan akan cuba menarik perhatian lelaki yang difikirkan berkenan. Mereka bukannya nak menarik perhatian semua jenis lelaki, kalau yang gitu-gitu je, yang tak hensem, yang macam takde duit, tak berkerjaya baik dan yang seumpama dengannya semua akan ditolak ketepi seawal pandang pertama, kerana perempuan adalah makhluk pemilih. Kalau lelaki semua perempuanpun dia sebat tetapi perempuan pula akan menapis yang mana mereka suka sahaja.

3. Mereka tidak tahu bila dan di mana pasangan yang diingini mereka itu boleh dijumpai. Semakin hebat tempat yang mereka pergi maka semakin seksi dan hebatlah mereka berpakaian. Dengan berpakaian biasa mereka berpendapat penampilan tidak terserlah, kurang mata memandang dan mengurangkan kebarangkalian dipandang oleh jejaka idaman.

4. Perempuan tidak suka ditegur apatah lagi dari orang yang tidak menarik perhatiannya. Teguran hanya boleh dibuat oleh orang yang dia suka, dia percaya dan hormati. Sekiranya kamu cuma kawan biasa, tak ada nilai hebat dalam hidup dia, tak payahlah kamu menegur mereka ni. Dah tentu kamu yang kena balik, air liur habis telingapun sakit.

5. Mereka berpakaian seksi bukannya minta korang pegang. Kalau korang sentuh memanglah korang kena hamun. Mereka ni nakkan perhatian dan pujian saja. Tapi sekiranya lelaki tu orang yang dia percaya dan menjadi harapan hidupnya, jangankan sentuh, gulung pun boleh.

6. Bagi yang sudah berpunya atau tidak berkeinginan mencari pasangan, tujuan berpakaian sebegitu semata-mata untuk perhatian dan pujian...

...dan bagi yang sudah berpunya atau tidak berkeinginan mencari pasangan, tetapi dah mencecah umur lebih 80 tahun, itu bukanlah kerana inginkan perhatian dan pujian tetapi semata-mata kerana dah buang tabiat dan nyanyuk, jadi korang tolong-tolonglah perbetulkan kain mereka yang dah londeh tu...

No comments: